بماند برای آینده

آن‌چه که می‌زیَم...

بماند برای آینده

آن‌چه که می‌زیَم...

comeback

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ

به اندازه‌ی یک هفته حرف دارم و به اندازه‌ی دو هفته خستگی

تازه از خونه برگشتم و هنوز فرصت نکردم خستگی ناشی از بی‌خابی یک شب رانندگی رو در کنم. 

امروز مطابق معمول خاب موندم، یک ساعت!

انقدر خوابم میاد که دلم میخاد کل آخر هفته رو بخابم ولی از همین الان کلی برنامه چیدم برای اون دو روز!

خرید، آشپزی، درس، زبان.

بعله امتحان زبانم که به بیشعورانه‌ترین حالت ممکن پیچیدمش.

سرکارم و حین پست گذاشتن تو سایت‌های شرکت، دلم پست‌های خودم رو می‌خواد.

میام و می‌رم سریع :))

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ
  • Someone tired of life

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی